Dag 2: New York

sunny

Vandaag zijn we onze dag gestart met een boottocht op de hudson river waarbij je een zeer mooi uitzicht hebt op de slyline van NY. We zijn met de boot ook voorbij elis island gevaren waar we ineens ook een mooi zicht hadden op het vrijheidsbeeld.

Na deze tocht zijn we te voet naar central park vertrokken via 5th avenue waar je alle grote merken kunt terugvinden. We hebben zelfs wachtrijen gezien om een winkel binnen te gaan. Eens in central park voel je ineens rust over je komen na de drukte dat je in de stad kunt terugvinden. Natuurlijk zijn we de strawberry fields gaan bezoeken om john lenon te herdenken.
Uptown NY hebben we verder bezocht met de hop on hop off.

's Avonds op times square onderweg naar ons restaurant zagen we ineens een hele hoop mensen staren naar de studio van mtv... We hebben ons tss de massa gewurmd en ons bij de paparazi gezet (beste plaats) en jawel hoor daar kwam lady gaga toch niet zeker! Voila daarmee ineens onze eerste celeb tegengekomen. Nu moest het lukken dat we na ons eten voorbij een chique hotel kwamen en jawel hoor ineens Maria Sharapova dat uit een wagen kwam... Ik heb me dan maar weer naast de paparazi geplaatst om foto's te nemen, maar ik heb helaas enkel haar achterkant.

Tot zover onze avonturen van vandaag morgen vertrekken we naar washington dc met een stop in philadelphia.
We hebben zoveel mogelijk proberen halen uit NY wat mogelijk is op 2 dagen, maar ik denk dat terugkomen een must is!

Groetjes!

Posted by DDePauw 06:06 Archived in USA

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.